joi, 21 iunie 2012

Inalta sau joasa Curte

As fi vrut sa il vad pe Nastase la inchisoare nu pentru 2 ani, si pentru mult mai multi.
Dar nu pentru acest motiv sau dosar, ci pentru privatizari frauduloase, pentru sume uriase luate drept mita, pentru lucruri grave, pe care multi ne-am imaginat ca le-a comis. De vreme ce intreaga justitie romana nu a gasit decat acest dosar penibil, timp de 8 ani, dupa ce s-a acoperit inca o data de rusine FALSIFICAND PROBE in alt dosar, rezulta ca nu a comis acele fapte abominabile, pe care constiinta colectiva i le punea in carca.

Datorita acelor fapte banuite, dar dovedite astazi ca inexistente, am ales un alt regim politic, care ne-a dus acolo unde suntem astazi.

Este insa dincolo de limita cea mai de jos a josniciei umane sa te bucuri de tragedia unui om, de aceasta drama petrecuta in familia Nastase. Este incredibil ca nu te poti gandi, cu o urma de compasiune macar, la copii sai, la familia sa. Este incredibil sa nu iti treaca prin neuron ca, DACA verdictul a fost unul nedrept, ASTA TI SE POATE INTAMPLA SI TIE!

In fine, aud mereu fraza: "deciziile justitiei nu se comenteaza". Pai ... de ce !? Am inteles ca justitia face exceptie mereu, am inteles ca ea a decis ca toate salariile din Romania se micsoreaza cu 25%, mai putin ale lor, pentu ca asa e drept.

Dar, daca am dreptul sa ma indoiesc si sa discut dovezi ale existentei divinitatii, cred ca imi este permis sa ma indoiesc si de deciziile justitiei umane, recte romane (SIC), care din pacate a dovedit mult prea des ca umbla cu doua masuri, care a bagat nenumarati oameni nevinovati in inchisoare, care a nenorocit destine, care azi decide una si maine alta - in aceeasi cauza, care a dovedit ca este zdreanta politicului, care  in general s-a acoperit de rusine pe parcursul celor 20 de ani de libertate. Despre anii anteriori nu mai amintesc ...

Deci da, am dreptul sa ma indoiesc de dreptatea impartita discretionar si uneori tamp, si am dreptul sa ma indoiesc de acest verdict.

Mai mult, nu inteleg de ce decizia nu este explicata opiniei publice. Cineva care sa coboare de la inalta sau joasa curte si sa sustina o conferinta de presa, in care sa traduca pe intelesul ignorantilor acel dosar: de asta l-am acuzat, astea au fost probele, asta e deci sentinta.
De ce nu ? De ce acest MINISTER PUBLIC nu se supune regulilor la care se supun celelalte ministere si instituii ale statului ?

Pentru ca ii platim din banii nostri. Pentru ca o decizie criminala se poate aplica si in cazul tau.
Pentru ca avem dreptul sa stim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu